Skor

Idag drog vi iväg en sväng till Moheda men ingenting fick följa med hem.

Åkte sen en sväng lite överallt och började sedan leta stövlar till mig. Letade igår också men hittade ingenting igår men idag fick två par stövlar följa med hem.





Vinterfodrade. Lite stora med blev helt perfekta med lite tjockare strumpor vilket brukar behövas i vinter. Hade ju tunna strumpbyxor när jag testade första gången men som sagt med raggisar blev det perfekt. Det önskar jag mig, riktigt mysiga raggsockar. För alla som undrar.



Ofodrade höststövlar. Var främst såna jag var ute efter. vill ha ett par snygga till mina nya kjolar, en svart manchester och en jeanskjol. 

José har börjat fixa med växterna här hemma. Jag är helt ärlig när jag säger att alla blommor här skulle vara glada om de fick vatten innan de slokat fullständigt om jag hade ansvar för dom. Tur för våra växter att José är ansvarig  för dom och inte jag =)

Själv ska jag ställa mig och rensa lite i klädkammaren har inte blivit någon riktig utrensning där på länge. Sen kanske lite pyssel. Har ju en del kort att fixa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0