räkningar

Hoppas alla har läst mitt förra inlägg om servisen så det inte blir några missförstånd.


Tänkte kanske också observera att det finns två varianter på servisen ostindia. En orginal och en ostindia +. Jag tycker inte alls om den med +. Är större mönster inte alls fint.

Tittat lite på tradera nu på servisen, finns verkligen hur mycket som helst. Där hittar man sånt som inte finns i ordinarie sortiment just nu men har funnits.

Har precis betalt alla mina räkningar på kurslitteratur. Det var inget kul alls. Extra tråkigt var det eftersom det var massa special. Så jag har fått lägga in massa nya mottagare och det tar ju sin lilla tid. Men nu är det gjort i alla fall.

Ska snart iväg och hämta min order för veckan. Köpte ju några grejer till mig där också. Så tjänar nog direkt inga pengar på denna ordern men jag behöver nog inte lägga många kronor för mina saker. Men lite får jag nog i alla fall lägga till.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0