Plats 16

Igår var jag på tw-möte. Fick med mig min jumbobox (helan) som jag jobbat mig till. Nu är väl bara problemet att få plats med den i frysen =) Just nu är det för fullt med massa annat skit. Projekt äta ur frysen påbörjad........

Efter jag fått boxen så skulle de hedra top 18 i augusti över hela det området som lagret spänner över (Småland, Blekinge, Öland, Gotland och lite av Östergötland). Jag visste ju att det gått bra i augusti för mig men top 18, nä den listan kunde jag ju inte finnas med på.

De ropade upp nr 18 och sen slutade jag lyssna lite eftersom jag ändå inte skulle finnas med. På plats 16 (tror jag de sa, men inte hundra eftersom jag lyssnade på ett halvt öra) där på plats 16 finns: Ida Fransén. Jag höll på att trilla framlänges. Jag var 16:e bästa försäljaren av över 200 försäljare tror jag det är. Kändes bra, Fick lite extra grejer eftersom jag fanns med på den hör listan.


Kommentarer
Erika

Grattis igen :) Sjukt bra jobbat :)

2011-09-21 @ 17:41:51
Annie

Vad nice!

2011-09-21 @ 18:03:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0