Min servis?

Kanske har jag hittat min servis nu. Har en tid letat efter en fin servis. Letat på loppisar och sånt. Hittade några okej på nätet men ändå inte hela vägen fram. Men igår under bonde söker fru skymtade jag en fin servis. Idag fick jag med hjälp av kompis veta vad den heter också. Hittat massa bilder på den. Ser superfin ut. Så nu ska jag bara ut i butikerna och leta och ser om bilderna stämmer med verkligheten. Finns både matservis och kaffeservis. Perfekt precis som jag ville ha det.



Kommentarer
Mormor

Får man veta vad den heter eller är det hemligt.Det drar ju mot födelsedag.

2011-09-09 @ 12:14:03
mamma

kanske blir en bra födelsedags present.

2011-09-12 @ 14:16:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0