Lördag

Idag var det veckans första lediga dag. Hårt redan från början med skolan. Är inte många lediga dagar denna kursen. Har ju blivit van vid att för det första ha semester men i våras hade vi rätt många lediga dagar. Då hinner man läsa ifatt de dagarna. Nu ska man läsa massa men samtidigt vara i skolan varje dag visst kanske inte i  8 timmar varje dag men tar ju en stund att åka dit och så med. Har egentligen massa att läsa ifatt. Vet inte hur det ska gå.

Idag tog jag i alla fall ledigt. José och jag har varit lite på stan och så. Köpt in en födelsedagspresent, ett fotoalbum och ja det var nog det hela.

Imorgon måste jag vara lite duktig. Vilket innebär att läsa lite, rensa lite i klädkammaren, skicka in veckans beställning. Måste också bestämma vilka storlekar jag ska ha på min skafferiförvaring. Har bestämt mig för att köpa in fina burkar till skafferiet så det blir lite finare och mer ordning i skafferiet. Finns ju flera olika serier i tw sortimentet och jag trodde att jag bestämt mig för vilken jag skulle satsa på. Sen när jag typ rev ut hela skafferiet igårkväll och började fundera på vad jag skulle ha så insåg jag att storlekarna passade mycket bättre i den andra serien så har nog ändrat mig igen. Ska i alla fall köpa in några få ibland och inte köpa in allt jag behöver på en gång för det skulle ju bli svindyrt. Beställer nog 2-3 st med beställningen imorgon.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0