Kurslitteratur *blä*

Räknade just ihop all min kurslitteratur och vad den kostat. Det var fasen ingen rolig räkning. Måste försöka låna eller köpa begagnat till nästa delkurs. Denna delkursen (på 5 veckor) har hitills kostat mig: 1860 kr. Då är kompediumen jag varit tvungen att köpa via skolan på 400 kr medräknat men inte den sista boken som jag inte fått hem än (beställde den lite sent för jag missat det först). Den sista boken kostade 300-350 kr någonting tror jag om jag minns rätt. Börjar seriöst fundera på att önska mig presentkort på bokus eller adlibris till födelsedag och jul. Men blir ju väldans kul att titta tillbaka och se att man fick presentkort på kurslitteratur i 25-årspresent. Nä det får väl bli i julklapp i så fall. Problemet är ju bara att man inte får så stora summor så det räcker till något. Kanske räcker till en bok liksom. Hoppas verkligen några böcker återkommer till våren när jag ska fortsätta läsa matte/svenska.

Funderar på om jag ska ta och betala räkningar eller skjuta lite till på det. Har ett par dagar till på mig. Böckerna som var direkt från olika förlag har jag 30 dagar på mig att betala. De böckerna från förlagen har jag också  fått betala frakt på lite surt. Så summan ovan är frakten medräknad. Någon tog typ 40 kr för att skicka en bok. Jag som är van vid gratis frakt från de stora internetbokhandlarna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0