Jag har en tiger hemma

Blir dagens andra bildinlägg för dagen men måste bara få visa vad jag gör just nu förutom att sitta vid datorn förstås.



Jag sitter under en helt underbar filt med tigermönster.  Är hur mysig som helst. Tiger sidan är så sjukt mjuk (hur länge det nu varar eftersom jag lär använda den varje kväll framöver. Köpte den på kolmården när vi var där på semestern. Plockade fram den idag efter att ha städat. Om någon undrar varför det saknas en kudde i soffan så är det för att jag testar att rengöra den med textilspray. Soffan tål ju inte vatten står det,  så har införskaffat nåt medel. Men det kunde förändra färgen så har testat en sida av en kudde. Ska se imorgon om något hänt med färgen på kudden. testade bara en sida så får man ha det fina sidan utåt i så fall. Om inget händer ska jag jag ta resten av alla kuddarna under veckan. Luktade gott gjorde det i alla fall =)

Insåg förut att jag har haft väldigt dåligt med bilder på senaste tiden. Men nu var två inlägg med bilder på samma dag. Kan dock inte lova att jag fortsätter på samma sätt. =)

Kan också berätta att jag att jag har träningsvärk i en muskel i handen. När jag tar ett penn-grepp gör det ganska ont. En arbetsskada från gårdagens tentaskrivande. Med tanke på att sista halvtimmen av tentan var fysiskt smärtsam eftersom jag skrivit så mycket så kanske min ömma hand inte är så förvånande. Usch det gjorde verkligen riktigt ont i handen att skriva det sista igår så hoppas verkligen att jag klarar den så jag slipper göra om prodeduren.



Kommentarer
Erika

Tuff filt och snygga skor :) Hoppas att du har mindre träningsvärk i handen imon :)

2011-09-26 @ 00:22:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0