Wow vilken helg

Asså vilken helg jag haft. Är fortfarande i nåt slags lyckorus. Ibland är det hur kul som helst att sälja tupperware. Träffat massa underbara människor under helgen. Gjorde min bästa demo hitills igår eftermiddag. Jag kände hela vägen att jag inte missade någon viktig info eller råkade glömma nåt eller snurrade till ordningen på produkterna. Den var helt enkelt bäst, visst finns säkert småsaker att jobba på. Var en så härlig känsla att stå framför massa folk och känner att jag har aldrig gjort det här så bra som jag gör det just nu.

Ännu roligare var det sen igårkväll att räkna samman allt. Det finns ett mål man kan försöka nå under varje kalendermånad. Det målet tog jag på en veckas försäljning, så jag kommer få lite extra grejer nu =) Vad vet jag inte än. Men känner mig så duktig. Fick mail från min teamledare idag, ett mail som gick ut till alla i teamet och överst förutom hej så kunde man läsa:

Stort Grattis till Ida som sålde stjärnförsäljning på en vecka och 3 demos. Underbart härligt att se att du är på banan, trots dina tuffa studier och tentaperioder. Du är ett föredömme för oss alla.


Hoppas hon inte misstycker att jag delar med mig av detta men blev så glad över att läsa detta. Först blir man glad för sin egen skull och att sedan få massa positiv feedback från andra. Ja, som sagt jag är i ett lyckorus just nu. Har unnat mig ledigt hela eftermiddagen/kvällen också. Var i skolan fram till 12. Imorgon får vi hemtentan men tills dess lyckorus.............. förhoppningsvis lite efteråt också men vågar inte hoppas för mycket.

Blir spännande att få hem alla saker sen. Måste vara super mycket. Hoppas min fina hjälpbredare vill hjälpa mig så som han brukar. Han får ju faktiskt en lite present i beställningen helt gratis =)


Kommentarer
Annie

Vad kul för dig!

2011-10-24 @ 16:26:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0