Vågar man hoppas???

Har väntat hela dagen på mail med resultatet på salstentan. Läste nyss ett mail om att pga sjukdom så kommer de inte kunna dela ut alla resultat utan bara de som är underkända kommer få besked ikväll. Alla andra betyg fås vid tentautlämningen imorgon. Mailet skickades för över en timme sen. Såg nyss att en som läser samma kurs kommenterat på facebook att hon hade fått omtenta. Detta skrev hon för en timme sedan och en annan i vår grupp kommenterade med att hon också hade omtenta.

Vågar man hoppas på att detta kan betyda att jag är godkänd eftersom jag saknar mail med resultat????? Men de kanske inte hunnit skicka till mig än. Suck det här blev jobbigt. Har längtat efter mail hela dagen och nu hoppas jag för allt i världen att det inte trillar in nåt mail ikväll. Måste kolla mailen igen..........

Jag återkommer i ärendet!


Kommentarer
Erika

Håller tummarna

2011-10-10 @ 21:08:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0