Twilight

Idag har dagen mest bestått av plugg. Blir tyvärr att plugga i helgen också, men blir mest skrivande. Har nog läst allt som jag kan tänkas behöva läsa.

När José kom hem från jobbet så stack vi och handlade. Handlade lite fredagsgott vilket i detta fall blev lite smågodis. Suckade dock lite när jag såg godishyllan. Har sett att de har satt upp massa reklam kring smågodiset och jag fattar inte vad den reklamen gör där. Idag när jag skulle ta lite godis så inser jag att även påsarna är reklam. Stor suck bara. Vad de gjorde reklam för? Se bilden nedan.



Jo den nya twilight filmen som kommer i november. Ska jag behöva stå ut med denna reklam varenda gång jag ska handla i över en månad? Lär ju knappast vara det enda stället reklamen finns på heller. Visst jag tycker filmerna är helt okej och har hitills sett alla de andra, men hallå lite överdrivet att ha reklamen på lösgodispåsarna eller????

Har kikat lite på min servis nu och har nog nästan helt bestämt mig för den blå. Observera NÄSTAN. Tittar lite på blocket och tradera också. Hittade en på blocket nu när jag får servisen komplett (eller ja nästan i alla fall det man mest vill ha) för 6000kr. Kändes först som en del pengar men sen när jag började räkna på vad den skulle kosta att samla ihop så skulle bara mattallriken och förättstallriken (12 st) gå på nästan 4000kr (inkl frakt). Då kändes 6000kr billigt med tanke på hur mycket jag får för pengarna. Denna personen bodde i blekinge också, inte super långt att köra. Andra jag har sett har varit i Stockholms området eller norrland typ. Det är lite väl långt att köra.

http://www.blocket.se/blekinge/Bla_Herrgard_36499749.htm?ca=21&w=3

Tåls att tänkas på, tror jag allt. Får visserligen inget kakfat i 3 våningar men ett i 2 våningar. Helt okej.



Kommentarer
Annie

Pappa och jag var på Maxi och handlade idag. Ville ju också smågodis. Håller med dig att det är överdrivet. Jag gillar ju inte ens Twilight.

2011-10-08 @ 14:49:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0