Tisdag

Har ju glömt att berätta att jag klarade begreppstentan, den med alla konstiga begrepp som vi skulle kunna. Rättad på mindre en vecka. Är väl typ det enda positiva med denna delkursen.

Idag fick vi ut hemtentan som vi ska ägna resten av delkursen åt. Verkade väl överkomlig även om jag har en hel del att läsa igen, inte för att jag struntat i att läsa utan för att tiden inte funnits innan. Det konstiga med denna tentan är att man kan skriva två och två eller till och med i tre och tre i undantagsfall. Men jag väljer att köra solo. Då har jag bara mig själv att skylla på sen. Sen blir det också gärna lite mer komplicerat om man ska jobba två.

Hela denna delkurs har vi fått lämna in alla uppgifter i pappersformat, lite små fånigt kan jag tycka. Majoriteten av lärarna brukar ju vilja ha det på mail. Men trodde jag läste fel först när det visar sig att läraren vill ha tentan skickad tills sig via snigelpost (vanlig brevlådepost) om man inte lämnar tentan till läraren på sista seminariumet. Vi har förresten seminarie på tentan hur knas är inte det. Vad snackar man om då??????

Verkar också som att jag har helt ledigt den veckan när jag fyller år. Har blivit någon kommunikationsmiss så ingen lärare har schemalagt den veckan. Vi fick ett alternativ idag som inte var särskilt lockande så jag fattade som att gruppen valde att behålla en ledig vecka även om det gör veckorna innan lite stressigare. Fatta vad nice. Hade jag varit rik hade jag tagit med mig sambon på en utlandsresa den veckan. Även om jag tjänade en hacka på förra veckans jobb så räcker det knappast till en utlandsresa. Jag drömmer vidare. God natt!


Kommentarer
Annie

Vad bra att du inte har något i skolan då du fyller år. Kramar

2011-10-26 @ 18:19:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0