Söndag

Sitter återigen på min kära dator. José fixade till datorn igår. Vet inte hur mycket det hjälpt har inte märkt super stora förändringar men alla behöver vi en rensning ibland =)

Idag har mycket av tiden gått åt till att plugga inför tentan vi har på tisdag. Massa begrepp, så tråkigt. Morfem, fonem, inferenser, pragmatisk medvetenhet, morfologisk medvetenhet, alfabetiska principen osv osv osv osv osv.

Har också bokat in jobb till imorgon. Jag är inte van vid så snabba puckar men det kan nog bli bra i slutändan. Så har ägnat en del av dagen att förbereda det också. Blir inte lika mycket tid till tentapluggande imorgon kväll men det är ju inte säkert att jag skulle gjort så mycket ändå. Funderar på om jag kan övertala mannen att förhöra mig innan vi somnar ikväll. Hoppas kan man ju.

Nä nu är det dags att krypa ner i sängen. God natt!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0