Shopping dag med mamma och mormor

Idag har mormor och mamma varit i Växjö hos mig. Det blev lite shopping på grand samarkand. För min del blev det faktiskt en hel del. Hittade en höstjacka vilket jag behövde, helt okej pris också för en fattig student, 400kr.  Blev också ett par strumpbyxor och två super söta värmeljushållare. Kan försöka ta bilder på dem imorgon eller nåt.

Det blev sedan middag tillsammans allihop när José  kom från jobbet. Till efterrätt blev det Annies helt underbara cupcakes. Kan inte fatta att hon fixat till dem innan hon gick till skolan imorse bara för att vi skulle få dem. Till saken hör att hon började vid typ 7 och tog bussen strax efter sex. Stor eloge till dig Annie som tänkte på oss. Jag tar gärna dom igen. Mamma har också med sig en överraskning hem till dig, ett litet lån tills vi ses igen. Eller ja till din födelsedag i alla fall för kommer inte orka dra på den också nästa helg på tåget hem.

Har jag sagt att jag är supertaggad på att jobba igen nästa helg. Jobbar ju faktiskt två "pass", åh är så sugen. Ligger på kvällarna och tänker på hur jag ska framhäva produkterna för att lyckas bäst. Var ju skönt att det inte blev omtenta på lördag för det hade blivit stressigt, men det hade gått.

Nu fredagsmys med den bästa chilenaren!!!!




Kommentarer
Annie

Kul att du tyckte om dom! Då kan man bjuda på dom igen om man skulle vilja.

2011-10-15 @ 11:18:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0