Rubrik saknas!

Känner att jag inte blivit klokare av mina läsares åsikter om serviser. Hade alla varit eniga om en av serviserna så kanske det kunde varit en hint men nopp den effekten uteblev.

Idag mår jag mycket bättre. Hade bara ont i halsen fram till igårkväll egentligen. Men var ju och köpte en stor flaska kan jang (den enda de hade). Tänkte ta en "sup" till idag i förebyggande syfte om det nu är nåt i kroppen. Med tanke på att en stor flaska kostar en slant så får man kanske nästan hoppas att man får användning för den eller nej det blir ju fel. Vill ju inte bli sjuk det har jag absolut inte tid med.

Idag består dagen av plugg och plugg igen och sen lite tvätt. Gjorde en uppgift med fröken C igår. Hon hjälpte mig med "läxan" så idag ska jag analysera resultatet och koppla till litteraturen. Vädret utanför är ju i alla fall inget kul så så kan ju lika väl göra massa nytta. Kanske ska börja med slänga in en tvätt?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0