Onsdag

Idag har dagen bestått mycket av plugg. Har förberett en kartläggning jag skulle göra på unge herr C. Den gjorde vi sedan tillsammans i eftermiddag. Så nu återstår bara skrivandet på den uppgiften dvs den tråkigaste biten.

Imorgon ska jag också börja förebereda begreppstentan vi har på tisdag. Har 20 begrepp jag ska plugga in som handlar om svenska. Sedan tror jag det skulle vara ca 10 begrepp som vi ska skriva om. Så skriver jag ner förklaringar på alla begrepp imorgon så kan man lätt ta fram pappret sen och bara plugga när tid finns.

Imorgon blir det nog också lite plockande/städande här hemma. För på fredag kommer mamma och mormor hit en sväng. Ska nog också göra smoothie i min nya fina smooth chopper. Kanske putsar jag fönster med eftersom jag vill testa min nya trasa för fönster från TW. Kan ju testa nåt fönster i alla fall. Bara för att testa. Resten blir kanske i helgen för de behöver putsas lite.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0