Måndag

Än så länge har det inte blivit många knop gjorda idag. Igår kände jag av lite halsont och imorse hade det vandrat lite till örat. Är inte sjuk egentligen men känner mig lite sådär olustig i kroppen. Det blev inte bättre av att huvudvärken kom smygande på förmiddagen och inte har släppt riktigt. Har väldigt ofta huvudvärk nu när jag är hemma om dagarna. Känns inte helt okej. Kanske glömmer bort att dricka vad vet jag. Slutgnällt!

Det vettigaste jag gjort idag är att diska lite. Har sett första skivan av skilda världar. Kan inte läggas på nyttighetslistan jag vet, men är faktiskt helt ledig och då borde jag få unna mig att inte göra mycket vettigt. Hade tänkt se ett kanske två avsnitt men fastnade lite och såg fyra stycken. Hahahaha. Nostalgi på hög nivå. Saker man verkligen  inte kom  ihåg =)

Just nu sitter jag vid mannens dator. Satte igång min  dator och då kom det upp en jäkla massa konstiga tecken på startsidan så jag anade oråd och kör för tillfället en fullständig viruskoll. Den har just nu gått igenom typ 10% av datorn och hittat 3 smittade filer. Hoppas det löser sig. Håll tummarna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0