Måndag

Idag har dagen bestått av en sjukt trist  föreläsning. Hade det inte varit så att José skulle plocka upp mig efter föreläsningen så hade jag stuckit hem i pausen. Var två föreläsare och ja den ena kunde man väl typ överleva men den andra asså så jobbig. FÖr det första tog hon massa orelevanta exempel som inte alls hade med saken att göra typ att hon legat på en ryamatta i gbg och tittat ut genom fönstret. Det bidrog så mycket för min förståelse eller inte. Visserligen fanns en liten koppling till det hon pratade om men inget jag har nytta av för framtida yrket eller kommande hemtenta. Sen körde hon varianten "...... ehm.......ehm blabla blabla......ehm........ehm....." SÅ jobbigt att lyssna på.

Ikväll har jag jobbat också. Blev bestämt igårkväll så det var snabba ryck. Pga av den korta tiden så blev det ju en liten skara men vi hade trevligt tycker jag allt.

Imorgon är det salstenta på alla begrepp. Vet dock inte hur mycket som sitter eller om jag ens tränar in rätt svar. Men men. Ska vara i skolan redan vid 8 imorgon och skriva så ska nog krypa ner i sängen nu och ta med mig pappret med alla begrepp och träna vidare. GOD NATT!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0