Måndag

Kommer ni ihåg att jag kände mig lite krasslig förra veckan? Nu är det dags igen. Denna gången är det näsan som rinner och inte halsen som gör ont. Det är inte läge att bli sjuk, eller ja som student är det aldrig läge att bli sjuk för då blir det så mycket att ta igen.

Sitter just nu och väntar på resultatet från salstentan. Det ska komma idag. Det hade inte kommit för en stund sen. Ska kolla om en stund igen sen ska jag nog mysa ner mig under filten och titta på film eller nåt. Känner mig inte alls i form. Får en uppgift imorgon som jag ska göra under veckan. Känner att jag med gott samvete kan ta det lugnt idag och försöka vila. Kan ändå inte göra nåt på uppgiften eller inte mycket i alla fall eftersom jag inte fått den förklarad för mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0