Lördag

Kanske dags för en uppdatering. För imorgon lär det inte bli någon. Har inte pluggat nåt idag så har en del att ta igen imorgon eller ja idag blir det ju egentligen är ju efter midnatt. Men det blir först efter ett par timmars sömn. Känns inte riktigt som en bra kombination att börja plugga just nu. Ögonen börjar åka längre och längre ner. Snart dags för sängen.

Nästa helg ska José få det ärofyllda uppdraget att blåsa ut min dator och börja om. Min dator vill inte alltid stänga av sig ordentligt längre. Se om det hjälper att blåsa ut datorn och börja om. Annars ligger ju ett nytt dataköp ganska nära i tiden. Men kanske kan förlänga livslängden på den här datorn några månader i alla fall.

Idag har vi varit på stan med svärmor och fröken C. Blev senare en sväng hemma hos familjen C. Blev en del bebisgos för min del. Hemma sen kollade vi på en film som var mer åt José hållet så imorgon har valt ut en film jag gärna vill se men som José inte är lika sugen på. Men tjänster och gentjänster heter det ju. Får bli så när vi har olika filmsmak men det handlar ju ett förhållande om, att ge och ta.

Inget mer spännande att förtälja så kryper nog till kojs nu. Natti natti



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0