Inget mail!

Jag fick inget mail under kvällen igår vilket ska innebära att jag klarade tentan. Ska hämta ut tentan vid 12 idag i skolan. Får åka en timme tidigare till skolan men det får det väl vara värt eftersom resultatet ska vara positivt. Tänkte ta mig nåt att äta på skolan, om det blir riktigt lunch eller bara någon baguette beror på hur hungrig jag är där och då. Skulle behöva äta lunch om ca en halvtimme om jag ska äta innan jag åker. Känns lite konstigt eftersom jag åt frukost för kanske en halvtimme sen. Vem vet om det gått riktigt bra så kanske jag unnar mig något riktigt gott.

Just nu sitter jag under filten i soffan och hör hur regnet smattrar på fönsterblecket. Blåser ute gör det också. Ganska rejält också. Inte det minsta sugen på att gå ut. 

Igår kväll kände jag mig riktig dålig med min förkylning. Just nu känns det lite bättre men känner mig inte frisk. Men om det inte blir värre än så här så kommer det nog gå bra att gå på dagens föreläsning. Är ju genomgång av veckans uppgift också så vill ju gärna komma dit så att jag får den rätt. Ikväll är det också TW-möte som jag hoppas kunna gå på. Så håll tummarna för att jag inte blir sämre.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0