Hemtentan

Sitter just nu och tittar på det sista på hemtentan för kvällen. Suck blir så trött. Hittar inte så mycket information som jag skulle önska om ett begrepp och nu känns det ärligt som jag läst igenom varenda liten del av alla böcker utan att lyckas hitta nåt bra. Känns inte som jag har tillräckligt på den frågan om det här begreppet, men hittar verkligen ingenting. Är snart förtvivlad. Ägnade kvällen igår åt det här begreppet och nu har jag suttit i över 1½ timme utan lyckas bättre. Känns inte alls bra. Funderar på att lägga ner för kvällen och ta nya tag imorgon, usch jag vet inte. Vill verkligen hinna med tentan till tisdag så jag kan lämna in den då och sen ta höstlov resten av veckan.

Har inte så mycket mer spännande att berätta eftersom jag suttit fast med hemtentan hela helgen =(

Det här kändes som ett riktigt gnälligt inlägg så jag tror jag slutar nu innan det blir ännu gnälligare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0