Fredag

Igår kväll var jag på gina tricots 10 årsjubileum nere i stan. Det vankades 20% på allt och en goodiebag om man handlade för 300kr. Då var jag ju bara tvungen att handla för det. Blev 3 såna där långa linnen som man bara inte kan ha för många av. Blev också en t-shirt med tryck och ja en goodiebag då förstås =) Ska försöka ta lite bilder på vad som gömde sig i goodiebagen senare idag, men just nu är batteriet i kameran stendött så blir kanske senare ikväll eller imorgon.

Beställde också min servis igårkväll. Hoppas det blir bra nu. Är rädd att den kommer hem och inte alls känns som på bilderna. Men verkade inte vara nåt krav på att köpa ett visst antal kuvert så i så fall får man väl avböja resten.

Har ägnat dagen hitills åt hemtentan. Asså det känns inte som jag gör nåt annat än att plugga till en salstenta eller skriver på en hemtenta nu för tiden. Det här är andra hemtentan och fjärde tentan (2 salstentor+ 2 hemtentor) totalt som jag gör denna terminen. Det är ju typ bara halvtid på terminen. Önskar ett andrum snart. Blir ju ett i alla fall v.49. Längtar, behöver en paus.

Har gått bra idag i alla fall. Hade som mål att bli färdig med en viss fråga under dagen och det är jag redan nu. Så nu ska vi, min betydligt friskare (dock inte 100% frisk) sambo och jag dra iväg en runda till typ stan eller nåt. Media markt har sambon önskat i alla fall, jajaja ni känner honom.

Nä nu ska jag sluta skriva. Dags att byta om och dra iväg en runda. Kanske blir det lite läsande i litteraturen senare. KANSKE!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0