Trött

Förr i världen (läs; när jag bodde hemma) så var jag morgonpigg. Hade inga som helst svårigheter i att stiga upp tidigt. Sen hände nåt när jag började plugga. Är morgontrött nu för tiden. Det är ju nästan pinsamt om man jämför med hurdan jag har varit. denna kursen har det varit tidig uppstigning varenda dag och med det menar jag i stort sett varje dag som är möjlig att gå i skolan. Haft två lediga dagar denna delkursen mot normala 2 dagar i veckan typ. Längtar till v.49 då ska jag sooooooovvvvvaaaaa. Ja lite mer tänkte jag nog försöka hinna med men att börja varje dag med sovmorgon är en bra början i alla fall=)

Nu ska jag sätta mig och beställa kurslitteratur till sista delkursen. Tänkte kolla av ellos också, fick 40 % rabatt och jag tänkte försöka hitta nåt tjusigt att ha på mig till mitt kalas. Så börjar där =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0