Söndag

Idag känner jag mig piggare. Orkar röra mig ganska mycket i lägenheten utan att bli helt matt. Men vara nere i förrådet för att hämta adventsljusstakar, stjärnor och sånt. Förrådet ligger på källaplan. Blev alltså fyra våningar upp och ner. När vi sedan kom upp var jag helt slut, nästan svettigt för det var så tungt. Ja det märktes ju att allt inte stod rätt till. Känns så skönt att veta att jag ska vara hemma hela veckan. Kan fysiskt vila mycket. Men är ju en hemtenta som ska skrivas så psyiskt (eller vad man ska säga) blir det ingen vila.

Till något positivt. Jag tror jag har alla julklappar klara, i huvudet i alla fall. Måste bara ut och handla dem också. Men när man väl har bestämt vad så blir det ju mycket enklare. Men Kära sambon är lite svår. Tips mottages tacksamt. De kommentarerna kommer jag dock inte godkänna för då kan han ju gå in och läsa dem =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0