Servisen

Känner mig rätt trött nu. Borde nog egentligen gå och lägga mig. Borde.

SÅ vad har hänt idag? José och jag tog en riktigt lugn och slapp förmiddag. Gjorde inte många knop alls och det var så skönt. Ska verkligen försöka att njuta av de här sista lediga dagarna för sen är det full fart framåt de närmsta fyra veckorna. Vi ska ju läsa en fem veckors kurs fast på fyra veckor. Ja ni förstår själva det kommer vara lite extra mycket att göra. Skrev precis ut studieguiden (för er utan för universitetsvärlden är det en guide för kursen. ofta står allt matnyttigt man behöver veta i den. OFTAST! ibland blir man bara mer förrvirrad). Har inte hunnit titta på den och inte kommer jag göra det nu eftersom jag är trött. Får bli morgondagens projekt. Ska också beställa hem sista delkursen böcker. Där kommer vi vara hemma mycket mer. Så skönt.

Idag fick jag hem en paketavi. Förstod ingenting. Vad hade jag beställt??? Jo det var min servis som kom eller i alla fall två mattallrikar och två förrättstallrikar. Men eftersom jag inte ens fått en bekräftelsemail så tänkte jag inte på det. Trodde inte de bearbetat min order än med tanke på att jag inte fått nåt typ av mail. Nu är det bara nästa problem. Vart ska den förvaras? Okej än så länge består servisen bara av fyra tallrikar så, ja det blir kanske inte så svårt att förvara. Men resten då? Det tänkte jag inte på =) Jaja problem är till för att lösas =)

Var också iväg och köpte andra volymen av skilda världar. Fastnat lite för den. Lagom långa avsnitt också drygt 20 min.

Nä dags för sängen tror jag allt. Klockan är mycket. Funderar eventuellt på att lura iväg José till erikshjälpen imorgon fast åker nog hellre till Moheda på söndag. Måste fixa de sista korten under helgen också för under veckan kommer jag nog inte orka.

GOD NATT!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0