Lördag

Inatt hoppas jag att jag får lite mer sömn. Vi gick och la oss ungefär vid två igår. Vaknade någon gång vid fyra tiden och hade så sjukt ont i magen. Ja jag ska bespara er detaljerna men ja jag mådde inte alls. Somnade väl om sen vid ca sjutiden. Sov sen till ca 9. De timmarna behövdes.

Idag har jag varit och införskaffat det sista till födelsedagspresenterna jag ska ha med nästa helg. Gav en av presenterna en uppfräshning och jag är nöjd med resultatet. Hoppas bara födelsedagsbarnet tycker om det också. Funderar på att sätta mig och slå in presenterna.


Har fixat lite inbjudningskort ikväll med. Har några på tork nu. Är inte alls många kvar nu. Kanske två stycken.

Ser framemot morgondagen och besöket i Moheda. Tänk om jag skulle hitta lite av min servis där. Tror väl egentligen inte det,men jag kommer i alla fall hålla utkik. Kanske hittar nåt annat spännande. På tal om serviser så måste jag lägga ut den gamla kaffeservisen för försäljning.

Måste kolla över allt till skolan imorgon också. Beställa lite kurslitteratur till sista kursen också så blir det inte jätte dyrt på en gång.

Tack för mig för ikväll!


Kommentarer
Födelsebarnet

Undrar vad det kan vara. Jag har en aning om vad det kanske är.

2011-11-06 @ 15:01:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0