Förkyld

Jaha nu är jag förkyld IGEN! Kollade på kan jangen när jag tog mig en "sup" förut för jag hade skrivit datum när jag öppnade den. Var typ i mitten av oktober någon gång som jag var sjuk sist.  Lite väl tajt tycker jag allt.

Det värsta i hela historien är att jag har heldag imorgon med  två redovisningar på 20 min och ca 30min. Sen ska jag sitta och lyssna på alla andras. Det ingick visst också som en del av examinationen. Om man inte är med och lyssnar på ett visst antal av varje redovisning så får man göra om det och komma och lyssna på några andras redovisningar, bara för att lyssna. Så skicka gärna lite styrka till mig imorgon mellan 8-16 så jag orkar hela dagen. Sen blir det nog viloläge resten av helgen. Måste samla kraft för nästa vecka är det hemtenta hela veckan. Sen kommer min lediga vecka. Åh vad jag längtar.

Längtar börjar jag också göra efter en ny dator. Denna texten innan jag påbörjade detta stycke så hade jag minst 10 ställen när mellanslaget inte funkat som det ska så fick ändra. Men är ju egentligen bara det enda stora felet på datorn. Men jäkligt irriterande.

Nä nu ska jag återgå till att skriva manuset lite ordentligt till mina delar av redovisningen imorgon. Lite mer än bara stödord.  En lektionsplanering och en läromedelsgranskning. Lite skilda ämnen men bara till att läsa på.


Kommentarer
Erika

Krya på dig! Skickar en styrkekram

2011-11-24 @ 22:04:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0