Vi har typ en vinnare!!!

Kan väl anse att jag har fått en vinnare i tävlingen om vad den konstiga saken var. Har fått svaret en myggrejsimos eller vad det var du kallade det Erika. Det är i alla fall en apparat som avger ett svagt ljud som ska hålla myggen borta. Tänkte se om den fungerar på blinknaggar också.

Så ja Erika jag gissar att jag är skyldig dig en fika =)

Tänkte jag skulle ge mig in på lärplattformen men tycket det känns lite extra jobbigt. La ut min uppgift igår och nu ska folk kommentera den. Tycker faktiskt det känns dubbelt så jobbigt att alla kompisar kan läsa min text. Särskilt eftersom jag är skoltrött och har noll energi och faktiskt inte gör så bra arbeten längre. Jag behöver en paus. Jaja jag får väl våga mig in snart. Ska skriva kommentarer till två kompisars texter innan dagen är slut. Men förstår inte varför vi gjort uppgiften än mindre varför vi ska kommentera andras texter.


Kommentarer
Erika

Yaaaay! Doing the victory dance

2011-05-20 @ 14:07:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0