Varför?

Idag har jag varit på en ganska meningslös föreläsning/gruppövning. Det var obligatoriskt så tvingade mig ju dit. Först var det en timmes föreläsning om något som jag absolut inte kan koppla det minsta till gruppövningen som vi sedan gjorde. Var nog första gången jag helt slutade lyssna på föreläsningen. Föreläsningen filmades då någon annan grupp på en annan plats skulle se den. En kompis hade teorin om att vi lyssnade på föreläsningen som egentligen bara för till för dem som skulle se filmen.

Sen var det grupparbete på eftermiddagen. Det finns väl hopp i alla fall att vi får ihop det. Men är så sjukt omotiverad så det inte är sant. Är jätte omotiverad till allt vad gäller skolan just nu. Har flera uppgifter framför mig nu som jag inte vet varför jag gör dem. Saknar lite en röd tråd i den här kursen. Det här måste vara lärarutbildningens tuffaste men samtidigt mest onödiga kurs. Förstår verkligen inte varför jag håller på med det här. Men slutför jag inte de här poängen så kommer jag aldrig få en fullständig utbildning. Så det är väl bara att bita i det sura äpplet som de brukar säga.

Sommarlov snälla skynda dig hit. Jag längtar så fruktansvärt mycket efter dig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0