Torsdag

Redan torsdag idag. Hjälp tiden går snabbt, just nu känns det bara bra för det betyder att det snart är sommarlov. Börjar dock bli rädd att sommarlovet kommer gå lika fort det också.

Idag ska jag slutföra uppgiften jag började med igår som ska vara inne imorgon. Igår tror jag hjärnan strejkade. Fick abslout ingenting gjort. Eller i alla fall inte i pluggväg men dammsög hela lägenheten, diskade och tvättade. Idag känner jag mig lite mer strukturerad när det gäller plugget men som vanligt får jag väl mest gjort efter kl 13. Vet inte men verkar vara en magisk gräns där för sen brukar det oftast gå mycket lättare att plugga.

Har bara fått en enda gissning på vad den mystiska prylen var för något. Men inget rätt svar. Tänkte ge er några ledtrådar så avslöjar jag vad det är imorgon.

  • Här i Sverige har man bara användning av den på sommaren.
  • Jag har mycket mer använding för den än José. Och nej det är ingen tjejpryl. Har absolut ingenting med kön att göra. Det är bara José och jag som är olika på denna punkten.
  • Den kanske till och med kan göra jobbiga delar av sommaren mycket lättare för mig. Men det måste testas för det vet vi inte.
  • De hade delat ut såna här på Josés jobb och någon hade sagt vad bra den ska jag ha när jag ska plocka blåbär.
Några gissningar till kan jag väl få?


Kommentarer
Erika

Myggrejsimojs?

2011-05-19 @ 18:56:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0