Tittar på film

Har suttit och tittat på film en stund nu. Har hon tid med sådana nöjen tänker ni. Klart jag egentligen inte har. Jag sitter och letar filmer till vårt grupparbete. Vi ska göra en planering för en tema vecka om miljön. Då tänkte vi visa en film en utav dagarna. Så har hittat en bra film som skulle kunna användas på mellanstadiet. Ska skriva lite uppgifter till den nu. Sen får jag sätta mig och leta efter filmer till lågstadiet också. Men verkade inte finnas lika många bra som är specifikt på vårt tema.

Igår fick vi inbjudan till grillfest. Växjöhem ska ställa till med grillfest i grannkvarteret och vi är bjudna. Tycker det lät jätte trevligt med lite god mat och mingel typ. De vill veta lite också om vad vi tycker om vårt boende och så. Skulle vara lite tävlingar och så med.  Kan vara ett kul avbrott från plugget också eftersom det är de sista dagarna på kursen då. Och gratis käk, tackar inte jag nej till. En dag man inte behöver fundera på middagsmaten.

Återkommer säkert med mer inlägg senare idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0