Tisdag

Idag har vi påbörjat grupparbetet som ligger framför oss. Känns som att det nog kan funka.

Ni vet att jag häromdagen berättade om allt jag hade att göra innan sommarlovet? Nu har det börjat ryktas om en tenta (gissar på hemtenta) som kursansvarige har glömt berätta om typ. Men hade inte kommit upp nåt på lärplattformen sist jag kollade. Kan säga om det helt plötsligt kommer upp att vi ska ha den då är det någon som kommer skicka ett sjukt argt mail till kursansvarige för så får dom inte göra. Vi har redan nästan dubbelt så mycket att göra som en vanlig kurs. Skulle det sedan bli så att jag inte får sluta  30/5 som schemat säger då blir det ännu mer synd om kursansvarige.  Visst det är ovanligt tidigt men får man ett schema där det står att sista schemalagda grejen är 30/5 och inte ett ljud om att det ska vara nåt mer efter det så får det ju faktiskt stämma. Står inget mer om uppgifter eller nåt heller. De kan ju inte bara ändra sig. Studenter har väl också rätt att kunna planera sitt liv. Särskilt med tanke på att det är fritid lika med noll nästan ändå fram till 30/5.

Ja jag hade nog inte så mycket mer spännande att berätta. Jag är mest irriterad på skolan nu och det känns som att det är alldeles för mycket att göra.


Kommentarer
Erika

Ni har rätt till att skita i den tentan. Man får inte ändra kursguide när kursen har startat

2011-05-03 @ 19:08:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0