Tisdag kväll

Ja då har nästan hela denna dagen gått också.

Började skriva det här inlägget för att jag verkligen hade något att säga. Men nu är det helt borta. Hm...... Minnet är bra men kort brukar de ju säga.

Måste väl skriva nåt när jag väl börjat. Avskyr att bara radera när man börjat skriva.

Blev sugen på att göra mammas sega chokladmuffins. Men äggen lyser med sin frånvaro vilka är ganska säker på ska ingå i receptet. Fast klart det var super länge sen jag bakade. Är sugen rent allmänt på att fixa lite kakor,muffins och bullar. Kunna ta en liten fika mitt på dagen när jag är hemma själv eller om det blivit tidig middag så finns det nåt gott till kvällsfikat. Sugen på mina hallonmuffins också. Usch det här var inte bra blir sugen på det mesta i bakväg. Men finns ett STORT problem mot alla dessa planer. VI har fullt i frysen. Så måste börja äta upp allt ur den först.

Kanske skulle avsluta med ett videoklipp?? Här är en av mina favoriter från eurovision 2011. Hörde den första gången i lördags och ja jag gillade den =)


Ja några rader blev det i alla fall. Intressant eller inte är väl upp till er läsare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0