Stressad?

Inatt har jag sovit fruktansvärt dåligt. Somnade kanske vid ett, halv två (och då la jag mig ändå i sängen vid 22). Vaknade sen minst en gång i timmen fram till Josés klocka ringde kl 6.

Just nu mår jag inte kanon heller. Vet inte om det beror på sömnbristen. Mår illa. Kanske stressen över allt i denna kursen som gör sig påmind. Illamående och sömnbrist. Behöver ett break. Hade bara velat krypa ner under täcket framför tvn och titta på en riktigt romantisk film.

Sitter just på universitetsbiblioteket och väntar in mina gruppkompisar. Blev färdig ganska tidigt i morse och tänkte att jag lika väl kan sticka till skolan och försöka göra lite nytta. Än så länge har nyttan kanske inte varit jätte stor och har varit här ca 20 min. Om någon halvtimme borde gruppkompisarna senast komma. Imorgon är det redovisning av arbetet och inlämning av arbetet som gäller. Då kan man släppa det. Hoppas bara inte vi får komplettering. Om lärarna tar den tid de har rätt till så får vi veta resultatet i mitten på juni kanske. Dvs när vi haft sommarlov ett tag. Då att lyckas få ihop en träff för att komplettera känns inte särskilt lätt särskilt inte eftersom de andra bor en bra bit ifrån Växjö. Får hålla tummarna att det går vägen på första försöket.

Sen är det bara två uppgifter kvar och sista passet i skolan är på måndag. Sista uppgiften ska vara inlämnad senast söndag nästa vecka. Men ska nog försöka sätta mig med den i helgen så jag blir klar så tidigt som möjligt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0