Språkkurs

Asså Josés datatidning är fasen riktigt bra till mycket. För ett tag sen fick jag tips om grooveshark. En gratisvariant på sportyfi. Så nu kan jag också lyssna på musik utan att behöva sitta på youtube eller nåt.

I fredags trillade det in en ny tidning. de tipsade bland annat om en hemsida med gratis språkkurser. Man kan både ladda ner den till mp3 spelare/datorn eller använda programmet online på hemsidan. Jag laddade ner den spanska kursen.

Ett tips kanske för mina föräldrar om ni vill fräscha upp era engelska kunskaper till Amerika besöket.

Kolla in den här länken www.book2.de

Då får man upp en stor karta. Klicka på landet som du vill utgå ifrån. Dvs vill du ha från svenska till ett tex engelska så tryck på Sverige och sen får du upp massa alternativ och där får du välja språk du vill träna på.

Dagens tips!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0