Söndag

Denna söndagen ägnas åt lite plugg. Har letat fram och läst lite om GMO (genmodifierad mat). Skrev ut lite med så jag kan sitta och stryka under. Tycker det är så mycket lättare så.

Var i alla fall hjälpt av att vi diskuterat för och nackdelar på en so-timme i höstas. Hade anteckningarna kvar och där stod rakt upp och ner för och nackdelar. Men har ändå letat lite själv för att skapa mig min egen bild, men ja det var en bra hjälp på vägen.

Imorgon ska jag iväg på tupperware-demo. Tycker det ska bli kul att se alla nyheter. Vet en sak jag verkligen vill ha. Men verkar inte finnas längre. De har vattenflaskor. Köpte en till José när jag sålde. Han fick den lilla modellen. Nu vill jag ha en vatten flaska fast den större modellen så jag kan ha med mig till skolan. José har en grön som är fin. Den finns fortfarande kvar. Men den stora finns nu bara i skrikande cerise typ. Jag vill inte ha en cerise. Ska fråga om de stora gröna finns kvar i någon gömma eller nåt. För en cerise ska jag då inte ha. Då är jag hellre utan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0