Så trött

Är så trött på allt just nu känns det som. För det första finns ingen energi till att genomföra sista uppgiften. Börjar snart tvivla på att jag kommer klara den.
Sen har jag inte fått ett enda poäng på den här kursen. De sista poängen på en kurs brukar ju dröja ibland men nu är sista träffen gjord och inte ett enda poäng finns registrerat. Praktiken borde vi få poäng för jag menar det är ju ähm... kommer inte ens ihåg när det var de fick in den. Men var innan kursstart eftersom praktiken gjordes i anslutning till förra kursens praktik. Inte ens de poängen finns inrapporterade. Fruktansvärt dålig stil tycker jag. Idag fick vi också info om att ena uppgiftens resultat dröjer. Inte heller okej. Okej jag vet inte när de skulla lämnat tillbaka den (de har rätt till 15 arbetsdagar som tid för att rätta en uppgift). Men det känns som superlänge sen vi skickade in den. Tror de 15 arbetsdagarna går ut typ denna veckan eller nåt. Men är inte särskilt orolig för den uppgiften. För vi skulle bara skriva våra egna tankar. Ska de underkänna våra tankar? Alla måste ju få ha sin åsikt.

Usch är så trött på allt vad skola heter.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0