Så obehagligt

Var med om nåt fruktansvärt obehagligt idag. Har varit i skolan hela dagen och skrivit på grupparbetet. Sitter sen och läser en text som en av tjejerna skrivit. Ser då att vissa bokstäver är gula. Shit nu är jag trött i ögonen tänkte jag (fast vi inte hade suttit så länge då). Kör en riktigt lång blinkning och gnuggar mig lite försiktigt i ögonen och tänker att det borde släppa. Tittar igen men nopp alla L är gula. Frågan kompisen om hon också ser de gula L:en. Men nä det gör hon inte där hon sitter. Nu börjar jag bli sjukt orolig för mig själv. Är det så här att bli utbränd eller har jag fått fel på ögonen eller ja nåt fel på hjärnan. Kan säga att det hann gå rätt många tankar igenom huvudet. Tror kompisen blev lite orolig för mig också. Hon sätter sig sen och tittar på texten igen framför datorn men nu precis framifrån (innan satt hon vid sidan). Då ser hon också de gula L:en. Pust det är inget fel på mig. Asså det låter nog inte så farligt när jag skriver här nu men var så fruktansvärt obehagligt. Har aldrig varit med om nåt sånt, det brukar släppa direkt i så fall men gjorde det ju inte. Blev väldigt orolig för mina ögon just då.

Nu ska jag se om jag orkar titta nåt mer på grupparbetet eller om jag ska börja kika på uppgiften som ska vara inlämnad på fredag. En avhandling ska läsas och två eller tre sidor ska skrivas. Kommer inte riktigt ihåg. Sen ska man kommentera någon annans arbete (vi ska lägga ut det publikt på lärplattformen så alla i min grupp kan läsa).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0