Pyssla?

Sitter så här på fredagkvällen efter att ha sett en film och haft trevligt. Funderar på om jag inte ska pyssla lite. Har två kort jag skulle behöva göra. Har också skrivit ut ett stort antal kort på Kajsa, vår älskade kisse som inte längre är med oss. Har köpt en liten bok att bara scrapbooka hennes bilder i.

Pysslar jag inte så kanske jag rensar lite på skrivbordet. Har rensat bort massa papper som har med skolan att göra. Men tänkte samla alla sladdar i en liten låda. Vill ha lätt åtkomst till typ batterisladden och överföringssladden till kameran. De används ju ganska ofta och kommer väl bli ännu oftare nu i sommar när man har mycket fritid.

Har ett recept jag skulle vilja prova. Typ vit kladdkaka. Men tror inte José är så på det. Någon som vill agera försökskanin?


Kommentarer
Annie

Vit kladdkaka låter gott! Jag har inte pysslat på ett bra tag.

2011-05-28 @ 10:50:36
mamma

jag har recept på en men det är kokos i botten. den är jätte god fick den hos cicci. vit choklad i. kram mamma

2011-05-28 @ 11:17:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0