Nya skor =)

Mina canvas skor från förra sommaren sjunger på sista versen. Syns abslout inget på utsidan och de är fortfarande lika bekväma men insidan på ena skon ser inte allt för vacker ut.


Eller vad tycker ni? Snygga???

Kände när vi åkte iväg förut för att handla på maxi att shit det här går snart inte mer.

Då hade de såna här canvas skor för 129 kr /st på maxi. Så det slutade med att jag kom hem med två stycken.


De gröna.


De svarta med rosa blommor på. Tyckte de här var super fina men ville ha ett par enfärgade också. Hade helst velat ha svarta men just där fanns det inga. Får hålla utkik. Måste erkänna att jag verkligen inte trodde att såna här typ converse skor skulle vara så sköna. Men oj vad fel jag hade. Passar till det mesta. Älskar dom =)


Kommentarer
Annie

Snygga skor!

2011-05-18 @ 18:32:39
Erika

Snygga dojjor! :)

2011-05-18 @ 20:42:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0