Ny dator?

Jag ser bara mer och mer fel med mina kära dator. Den fungerar absolut fortfarande men börjar bli småsaker hela tiden. Så på sikt blir det nog att leta efter en ny.

Har ju börjat sälja tupperware igen. Så är ni intresserade så hör av er!

Sa till José igår att skulle det börja gå bra med tupperware och det kommer in lite pengar så ska jag börja spara till en ny dator. Men får se hur det går först. Har en hel del i idéer i alla fall.

Imorgon blir det att skriva på sista uppgiften. Asså hela kroppen och hela huvudet har tagit sommarlov. Det känns som hjärnan  inte kommer ihåg hur man gör när man pluggar. Känns ju bra, vet inte hur det här ska gå. Men på fredag måste jag vara färdig för då går tåget till Kalmar och stundande släktfest med USA-besök.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0