Morgonpigg reklamutdelare

Ja vi har en fruktansvärt morgonpigg reklamutdelare i området. Han/hon gjorde oss äran att väcka oss vid kvart i sex eller nåt sånt imorse. Är faktiskt inte jätte kul att vakna av det. Det låter ganska mycket när de öppnar brevinkastet. För ett tag sen kom reklamen (pratar alltså om den klassiska söndagsreklamen) vid kvart över sju på måndagen. Självklart var detta två dagar där jag hade sovmorgon. Händer det fler gånger så ska jag nog försöka ta kontakt med någon för jag tycker faktiskt inte att det är okej. Här struntar vi i tidningen eftersom vi inte vill bli väckta av brevinkastet och så ska man bli väckt av reklamen. INTE OKEJ! Låter väl gnälligt men jag har svårt att somna om när jag vaknar av nåt sånt. Undrar när den personen vaknade för tror inte han/hon började med oss precis.

Pratade med syrran i Malmö förut. Lika trevligt som vanligt. Önskar att i bodde i närmare varandra så vi kunde träffas oftare.

När José slutar jobba ska han plocka upp mig och så ska vi iväg en runda och handla lite smått och gott. Ska förbi rusta och köpa en weekendväska jag sett där. Snygg och förhoppningsvis praktisk. Ska ju faktiskt ut på en liten runda till helgen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0