Monster i toalettstolen???

Köpte nytt toamedel häromdagen. Ett som jag sett om på reklamen och som hade fått bra betyg av råd och rön tror jag det var. Läste lite snabbt på det hemma sen. Det brukar ju alltid stå saker i stil om du får det i ögonen så skölj med vatten. Men nopp det räcker inte för det här medlet. Här ska du helst ha skyddskläder, skyddshandskar och skyddsglasögon för att använda det. Började starkt fundera på vad jag egentligen köpt hem. Kunde se mig själv i värsta skyddsmunderingen för att städa toalettstolen. Hmm........

Funderade starkt på om det var ett stort monster jag skulle ta död på som bodde i toalettstolen eller vad. Är det inte lite extremt att behöva så mycket skydd bara för att städa toalettstolen. Var tvungen att kolla in gamla hederliga wc-ankan om den hade samma varningstext och jag missat det. Men där stod det bara småsaker i stil med att skölja ögonen och det.

Så ja finns det någon som har en fullständig skyddsuniform så jag kan städa toaletten.

hahahahahahahahahahahahahahahahahaha


Kommentarer
mamma

Jag kör men Mr Mussels just nu. Wc ankan funkar också.

2011-05-15 @ 17:44:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0