Mätta

Har precis kommit hem från Växjöhems grillfest. Oj vad mycket mat. Jag var lite rädd för att vi skulle gå därifrån hungriga. Tänkte mig typ smakportioner eller nåt men oj. Det var tungt att gå hem sen för att vi var så mätta och då var vi bara på granngården.



Min tallrik. Potatissallad, potatisgratäng, kycklingspett, karrékotlett fick vi tilldelade oss. Sen fick man ta bröd, sallad, tzatsiki, dressing och exotisk frukt (jag tog bara melon, ananas är inte min grej).

Så gott så. Det här får de gärna göra om.


Här sitter jag och äter. Stora partytält hade de satt upp. var super mycket folk. Trevligt trevligt. Sen blev det kaffe och kaka vilket blev bara kaka för min del.

Nu är det slapp resten av kvällen.


Kommentarer
Erika

Åh det ser jättegott ut :) Vill ha!!!

2011-05-26 @ 20:39:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0