Måndag

Idag är det plugga-hemma-dag. Har en del att fixa på min del av arbetet. Har ägnat morgonen nu åt att leta lite artiklar eftersom det är krav i arbetet. Finns mest på engelska så har laddat hem massa PDF-filer som låter bra på titeln så får jag väl sätta mig och läsa lite mer grundligt sen.

Tror jag skrev för en vecka sen att jag hade haft lite extra problem med min mage under natten. Igår kväll var det dags igen. Förstår inte riktigt vad som hänt. Hittade inga kopplingar med förra gången att jag ätit nåt konstigt eller så. Börjar fundera på om det helt enkelt är så att det är stressmage. Är ju extra mycket i skolan just nu. Hoppas magen lugnar ner sig när skolan lugnar ner sig. Inget kul är det i alla fall.

Är trött och seg idag. Skulle helst vilja ta med en filt och lägga mig i skuggan någonstans. Men är förstås i behov av datorn idag. Det är nu man önskar att man hade en sisådär 8 timmars batteritid på datorn. I bästa fall håller väl datorn ut i 1,5 timme utan sladd. Det känns knappt lönt då eftersom det verkligen är i bästa fall. Räkna med mindre. Går jag ut också så förlorar jag åtkomsten till internet också som jag till viss del är beroende av. Jaja jag får väl flytta ut på balkongen i eftermiddagen när solen kommer runt på den sidan och värmer upp balkongen. 



Kommentarer
Mormor

Hej längre sladd rekomendera jag skön att sitta ute.jag har ju trådlöst och sladd till gräsklipparen.Funka bra. Kram Mormor

2011-05-09 @ 13:00:16
Erika

Drick Proviva till frukost ett tag vetja. Det brukar hjälpa för mig iaf :)

2011-05-09 @ 20:19:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0