Måndag

Tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg här. Nåt om dagen kan ju i alla fall vara trevligt.

Sitter just nu och kollar igenom grupparbetet. Ska egentligen bara läsa igenom det och se så det inte smugit sig in något stavfel eller något. Upptäcker då att sidnumreringen i bilagorna försvunnit.

Vi ska skriva i en mall som lärarna fixat dvs det mesta är klart med innehålls förteckningen och sånt och vi ska bara lägga in texten. Lärarna tycker det är skitsmart och så logiskt. Problemet är att den verkligen inte fungerar i praktiken. Jag har varit så arg på den. Är nämligen jag som fått klistra in alla texterna och så. Vet inte hur många gånger jag övervägt att kasta in datorn i väggen och gå där ifrån och bara skita i alltihop. Texten hoppar runt och blir helt fel. Och nu detta med sidnummer nu då.

Får se om vi kan lösa det gemensamt imorgon annars får det fasen vara som det är. Jag bryr mig inte längre. Kan ju knappast bli underkända för att vi inte fått mallen att fungera och har fel sidnummer på bilagorna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0