Lite bilder också

Ja det verkar bli ett par inlägg idag också. Fast förra var ju bara ett youtube klipp. Så lite fusk kanske.

Denna gången tänkte jag bjuda på lite bilder. Blev så sugen på att gå ut efter förra inlägget så tog med mig kameran och ja, jag tänkte bjuda på lite av resultatet nedan.



Här är jag precis i början av min promenad.



Tänkte på mamma när jag såg dessa. Så mamma denna bilden är till dig.



Hittade såna där blommor man brukade plocka som liten. Är väl ogräs egentligen, men när man var liten tyckte i alla fall jag att de var fina och gav en bukett till mamma. Mamma var dock inte lika glad över den "fina" buketten.



Knoppar på något träd. Ska dock erkänna att jag inte vet vilket träd det är. Men de rosa knopparna var så fina tyckte jag.



Oj den blev visst på fel håll men det bjuder jag på.



Vitsippor tyckte jag är så mycket vår det bara går.






Fågeln rymde lite innan jag hann ta bilden men ja ja.



Det är så fint med alla dessa blommor på alla träden.





Kommentarer
Mormor

Kul du fått ett intresse.Ogräs är växter som växer på fel plats vad det någon som sa.

2011-05-06 @ 22:27:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0