Kommer inte på någon rubrik

Slänger in några ord här eftersom jag har lite svårt att komma igång med plugget idag. På dagens schema står att skrivande en argumenterande text varför "skolan jag jobbar på" ska ha ett utbyte med ett annat land eller inte. Det finns några saker som inte är helt positiva med landet och den specifika skolan som vill ha utbyte. Så får väl ordbajsa ihop något. Behövde visst inte visa vartifrån vi får våra argument för det ena eller det andra. Tycker jag känns konstigt. Man har ju alltid annars behövt visa varför man tycker som man gör och ha belägg för detta. Nu behöver jag inte visa vart jag hittat faktan som blivit mitt argument. Större chanser att ordbajsa.

Funderar på om jag ska köra igång en tvätt också. Skjuta på skrivandet lite till. Jag vet, jag kommer inte komma undan texten ändå men men. Behöver faktiskt tvätta också.

Usch tror jag har lite allergi just nu. Näsan har börjat rinna. Igår satt jag och nös som bara den. Föreläsningen filmades och jag satt inte så långt bakom kameran. Hoppas inte mina nysningar hörs på filmen fast klart ändå ingen som vet vem som nös.

Ska nog ta hand om min näsa nu och sen i med en tvätt och sen är det bara till att börja skriva.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0