Jag igen

På nåt konstigt vis är det mycket roligare och lättare att blogga än skriva om miljöetik. Förra inlägget blev ju jätte långt. Tänk om det gick lika lätt och snabbt att prestera mycket text i min akademiska text. Hm....

Mitt paket kom i alla fall =) Tröjan var super fin. Beställde en kjol som jag gärna ville ha men den är restad till 20 juni. Vill ha nu. Fast det är klart att jag kommer ju närmsta veckorna bara sitta hemma framför datorn/en bok så då behöver man ju inte vara så jätte snygg. Den kommer nästan  lagom till sommarjobbet drar igång. Ha långkjol på sig på jobbet, nja. Inte riktigt ett alternativ, kommer säkert fastna i pallyftaren eller nåt. Hahahaha.

Nä trevlig torsdag på er. Nu MÅSTE jag plugga.

Förresten har en liten grej på gång i bloggen. Men blir nog inte verklighet förrän skolan slutar men med lite tur innan. Vi får se.


Kommentarer
Erika

Kul att det fanns mycket att läsa idag :-D gillar

2011-05-05 @ 23:14:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0