Jag för tredje gången idag

Okej nu tycker ni kanske att det börjar bli lite väl mycket att läsa från mig???

Men måste bara få berätta en sak. Såg att många lagt ut att de fått betyg i förra kursen på facebook. Då ville jag också kolla och visst hade jag också fått alla poäng och ett helhetsbetyg på kursen. Fick ju VG på rapporten som var på 5,5 hp (högskolepoäng). Kursen var på 15 hp. Allt annat var godkänt så trodde inte riktigt att jag skulle få VG på kursen. Fast praktiken hade jag ju högsta möjliga betyg på vilket är G. Det jag skulle komma till var att jag faktiskt fick VG på hela kursen. Nu känner jag mig riktigt duktig. Satsar ju verkligen inte på VG utan bara på att klara kursen och bli godkänd. Men nu har jag VG i två hela kurser á 15 hp. Har några VG på delar av kurser men som inte varit nog många för att ge det helkursbetyget.

Jag tror ju inte att jag får ett bättre jobb för att jag har VG i några kurser men ändå kul när det går bra. Det får en att orka lite till när allt känns tungt (nu är ett väldigt bra exempel på det).

Jag kanske kan det här ändå. Det gav lite extra energi att återgå till miljöetiken efter en "paus" med tvättning och disk.



Kommentarer
Annie

Kanon bra jobbat syrran!Du är så jädrans duktig!

2011-05-05 @ 18:00:53
Erika

hääärligt! :) Grattis :-D

2011-05-05 @ 23:11:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0